Hemel van kleur

Door: Alex Van Boxel

14 feb 2010

Categorie: Architectuur

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/6.3
Focuslengte:105mm
ISO:800
Sluiter:1/0 sec
Camera:NIKON D300

Zelden zo’n kleurrijk hemel gezien dan de “Santa María la Real de La Almudena” in Madrid. Eindelijk ben ik terug begonnen met mijn fotoblog. Ondertussen is er wel wat veranderd en wordt mijn blog gehost bij “WordPress” zelf. Dit heeft als voordeel dat ik mijzelf niet moet bezighouden met de software maar enkel met de inhoud, wat toch eigenlijk het belangrijkste is, en het is nog gratis ook, als is het met enkele beperkingen.

Zo heb ik minder controle over de template en het uitzicht van de blog zelfs. Maar als je bekijkt dat de meeste mensen toch hun berichten binnenhalen via services als “Google Reader”, waarom zou ik dan nog moeite doen om te werken aan de template.

Plaats een reactie