Twist

Door: Alex Van Boxel

29 jul 2010

Categorie: Architectuur

Een reactie plaatsen

Lensopening:f/8
Focuslengte:200mm
ISO:200
Sluiter:1/0 sec
Camera:NIKON D300

Ik ben volop aan mijn zolder aan ’t werken. Een tot nu toe verloren ruimte. Het is geen ideale ruimte, maar best handig om wat rommel op te stockeren die ik verzameld heb. Veel planken op maat zagen om tussen de balken te passen, maar ook vooral veel vijzen.

Deze foto van een stukje “Duomo di Siena” doet mij een beetje denken aan de vijzen waar ik nu de hele dag moet op kijken. Maar dat is misschien wat respectloos, en dat is niet de bedoeling. Als je ooit in Siena bent is deze dominant kathedraal namelijk zeker een bezoek waard. Het toegangsticket is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld en vergeet zeker niet de tombe onder de kathedraal te bezoeken.

Plaats een reactie